יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

איך הכל התחיל...

הבלוג הזה נולד על מנת ללוות את כתיבתו של ספר הבישול הבריא השפוי.
אז תנו לי רגע לספר לכם מי זה מוטי.
לפני קצת פחות משנה היתה לי את הזכות המלאה להכיר את מוטי. נפגשנו בכנס לאנשי עסקים ואח"כ מוטי הפך למלווה של העסק שלי שעוסק בבריאות ותזונה טבעית.
היום מוטי הינו המנכ"ל של בן צבי מערכות בנייה שעוסק בתחום מבני הפלדה. מלבד זה שהוא אדם מאוד מיוחד, אחד האנשים החכמים, הרגישים וטובי הלב שהכרתי, אדם עם חוש עסקי מדהים, היה בעברו שף ובעל מסעדה.
מכיוון שאני מאז שנולדתי בערך אהבתי לבשל, ובשנים האחרונות התחלתי לבשל אוכל בריא, נראה לנו טבעי ביותר לשלב מהידע שלנו לטובת ספר בישול בריא. מוטי נותן מהידע העצום שלו בבישול והאהבה לאוכל טעים ואני מכוונת אתכם לכיוון הבריאות.
כשאומרים בישול בריא תמיד עולה תמונה של נבטים, דוחן וקינואה.
מה שרצינו להעביר בספר הוא שאוכל בריא לא חייב להיות צמחוני, טבעוני, או רק קינואה. בישול בריא הוא טעים מאוד, ויכול להיות כל דבר אם יודעים איך לעשות אותו. אם יודעים לשלב בין הרכיבים הנכונים ולהכין אותו כמו שצריך. זה בדיוק מה שיהיה בספר הזה.
בספר יהיו מתכונים מעולים, שעשויים מהרכיבים הנכונים, טעימים בטרוף, קל להכין אותם והם בעלי ערך תזונתי מאוד מאוד גדול.
איילת.

אז דקה לפני שמתחילים, כמה מילים על איילת...
בשנה האחרונה, תוך כדי ליווי העסק של איילת, ולמרות העובדה שאני אמור ללמד אותה, למדתי ממנה המון.
גם בנושאים עסקיים וגם בנושאי תזונה בריאה.
בעצם, האמת היא, שאיילת הצילה את החיים שלי. לא פחות מכך.
אם הייתי ממשיך לחיות כפי שחייתי עד לפני מספר חודשים - תזונה גרועה, לחץ מתמיד, חוסר בפעילות גופנית ועוד, בשילוב עם היסטוריה משפחתית בעייתית (בלשון המעטה), כנראה שלא הייתי זוכה להגיע לגיל מופלג...

כמי שאוהב אוכל ואוהב לאכול, תזונה בריאה תמיד נשמעה לי כמו קללה. לא הייתי מוכן אפילו לשמוע.
איילת לימדה אותי שתזונה בריאה יכולה (וצריכה !) להיות אוכל טעים, בלי לספור קלוריות, ובלי לחשוב כל הזמן על מה לאכול.
היום, חודשיים וחצי אחרי שהתחלתי ליישם את השיטה של איילת (ו-12 ק"ג פחות במשקל...) אני יודע, שתזונה בריאה יכולה להיות דרך חיים, ואפשר להינות ממנה.
מוטי.

אז הנה, בקרוב מאוד אנחנו מתחילים...

נשמח שתצטרפו ותלוו אותנו בדרך. הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, ותקבלו ישר לתיבת המייל שלכם המון ערך חשוב, חומר וטיפים בתחום התזונה הבריאה ואורח חיים בריא.
להרשמה פשוט הכניסו את שמכם וכתובת המייל שלכם לתיבת ההרשמה בראש העמוד.

11 תגובות:

  1. איזו הפתעה מרגשת ביותר !
    תבורכו על היוזמה, השיתוף, ההשראה שאתם מהווים גם ברמה האישית, גם ברמה המקצועית וגם ברמה העסקית.
    אוהבת אתכם
    ומחכה לעותק הראשון עם חתימה והקדשה אישית
    תרשמו לפניכם - עותק ראשון נמכר !
    חיבוק
    נילי דור האלה
    מנכלית
    "צחוק זה עניין רציני"

    לגישה לקורס אימון לשמחה אינטרנטי בחינם
    http://www.laughteryoga.co.il/ecourse

    השבמחק
  2. אוריאל ונילי היקרים!תודה!!!!
    איזה כיף לראות אתכם כאן.
    נילי, תודה על המילים החמות, ברור ששומרים לך עותק ראשון!
    אוהבת מאוד
    איילת

    השבמחק
  3. שלום לאיילת ומוטי
    זכיתי להכיר את איילת באמצעות השעורים להכרת הסרטו. לפני כחדשיים עברתי ניתוח להסרת גידול סרטני ואני עומדת לעבור טיפולים בהקרנות. בעקבות לימודי הנטורופתיה אותם התחלתי לפני 3 שנים (אני לומדת בקצב איטי ונהנית מכל רגע)שיניתי כבר את התזונה שלי בהרבה, ואשמח מאד לספר כזה עם מתכונים בריאים וטעימים!!! שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  4. וואו! מאד מפתה - אני מזמינה את העותק השני :)
    איילת, בכל פעם שאני מקשיבה להרצאותיך ולסדנאות המרתקות שלך אני לומדת ומיישמת צעד אחד נוסף.
    מוטי, כרגיל הנך מהווה השראה ומשרה אנרגיות עשייה נפלאות.
    אני מחכה בקוצר רוח לספר ולבלוג.
    שרית
    www.pery-weshler.com

    השבמחק
  5. הי,
    דבר ראשון אני מאחלת לך המון המון בריאות. עצם המודעות שלך לתזונה נכונה והמוכנות לשינוי יכולים להביא לשיפור משמעותי במצב הבריאותי. בלימודי נטורופתיה אכן תקבלי כלים חשובים רבים להתמודדות ואני מאמינה שהקורס למניעת סרטן גם יתן לך את הכלים והידע המתאימים להחלמה.
    דבר נוסף, תודה רבה רבה על הפירגון והברכות להצלחה.
    המון בריאות
    איילת

    השבמחק
  6. שרית יקרה!
    העותק השני שמור לך!
    תודה תודה על המילים החמות. כיף לי לארח אותך כל פעם מחדש בקורסים, הסדנאות וההרצאות - ראיתי שנפגש גם ביום ראשון בקורס האינטרנטי - מעולה!
    יישר כח על הנכונות ללמוד ולשנות!
    אוהבת
    איילת

    השבמחק
  7. איילת היקרה,

    אני מאחלת לכם בהצלחה בדרך ברוכה זו אני בטוחה שלאור ההכרות שלנו את תערכי ספר לתפארת וברמה גבוהה מאוד, כמו שאת יודעת.
    יישר כוח.
    למוטי יש לך שותפה מדהימה ורצינית בהצלחה בעריכה.

    אפרת שהרבני

    השבמחק
  8. שלום איילת (שלום מוטי)
    אני עוקבת אחרי פעולותיך ברשת בהתפעלות. גם אני עוסקת במקצוע טיפולי. רכשתי הרבה ידע ויש לי הרבה מה להציע. יחד עם זאת אני מוצאת עצמי מאד מעוכבת בעשיה. לא זזה. לא מפרסמת עצמי, לא בונה אתר, עובדת עם מעט מאד מטופלים, פשוט לא מצליחה להרים עצמי לפעולה רצינית. אני לא בטלנית, תמיד עבדתי (במקצוע אחר אמנם), אני משקיעה הרבה במשפחה (משתדלת שתהיה בריאה) אבל מה הלאה? אני מאד מעריכה את יכולת העשיה שלך, איך שאת מניעה עצמך קדימה באומץ ונחישות. אני לא מאמינה בכל מיני טכניקות NLP למיניהן שמנסות לקחת אותך על איזשהו גל ריגעי אבל בעצם אחרי חודש אתה שוב לבד עם העכבות ותקיעויות שלך. אני מבינה שאת הצלחת באמצעות התמיכה של עירן שנתנה לך דחיפה ראשונית (האם אני צודקת?) ואחר כך מה עשית?? איך המשכת את המומנטום?

    השבמחק
  9. אנונימית יקרה.
    גם איילת וגם אני מכירים את המקום שאת נמצאת בו, מכיוון שגם אנחנו היינו שם.
    ידע, ולא חשוב כמה יש לך, אינו מספיק. פעולות הן אלו שיביאו לך תוצאות.
    אני בחרתי לפרוץ את המחסום הזה, וכך עשתה גם איילת.
    אין שום סיבה להשאר 'תקועה'.
    בשנה וחצי האחרונות פרצתי כל גבול שבעבר נראה לי בלתי אפשרי, והשגתי יעדים שבעבר נראו לי דימיוניים.
    כמו שכתבת, אחד האנשים שאנחנו לומדים ממנו המון הוא ערן שטרן, יחד עם אחרים כמו אמיר הרדוף, אלון אולמן, נילי דור האלה ועוד רבים.
    אם תרצי לשמוע עוד על המסלול שעברתי, ואיך יוצאים מ'מעגל הקסמים' הזה, את מוזמנת לכתוב אלי לכתובת:
    benzvi5@017.net.il
    את יכולה להשיג כל מה שאת יכולה לחשוב עליו !

    בברכה,
    מוטי סחראי.

    השבמחק
  10. הי איילת גם אני מחקה לספר שלך כי במטבח אני לא מי יודע מה, חוץ ממטבח אני עושה הכל מתקנת הכל תופרת פותרת כל בעיה לעצמי ולאחרים, אבל עקב אכילס זה מטבח אני חרוצה מבשלת אוכל בריא אבל לרוב הוא לא כל כך טעים, אני עוצמת עיניים ואוכלת אבל דימיון מטבחי אין, מה לעשות?. את החצלה שלי רק שאני זקוקה למתקונים כי אם אני עשה לפי מה שאני חושבת זה לא יוצא.נקודה כמו שאומרת ג-יפית. הצילו

    השבמחק

אנחנו מאוד מעוניינים לשמוע אתכם.
כתבו לנו!